חבילות נופש לאגם גארדה

בשעה טובה התפנה לכם קצת זמן לבטן גב, והחלטתם שהפעם על הפרק הכיוון הוא נופש ב"ארץ המגף" באיטליה הקסומה. לא חשוב אם יוצאים לנופש עם הילדים או בלעדיהם, בשני המקרים מומלץ לבדוק את השוק לפני שמזמינים טיסה ומלון, כי חבל לשלם סתם המון. כיום ניתן למצוא אתרים רבים המציעים השוואת מחירים חכמה שיכולה לעזור לכם בביצוע ההזמנה והחבילה הכי משתלמת ממש במחיר מציאה גם עבור חבילות נופש לאגם גארדה.

הזמנת טיסה ומלון

לפני שרצים ורוכשים כרטיסים לחופש המיוחל, עוצרים רגע ובודקים מספר דברים, שעם חשיבה פיננסית משכילה, גם תבצעו הזמנה טובה, וגם תוכלו לחסוך וליהנות מהסכום שנותר בתקציב הנסיעה במהלך הנופש עצמו, אם על אטרקציות מיוחדות או על ארוחות דשנות ומפנקות כמו שאיטליה יודעת להציע לכל.

  • תאריכים – אם לא לחוץ לכם לצאת לנופש דווקא בחג או בסוף שבוע, תוכלו ליהנות מחבילות משתלמות במיוחד המבוססות על יציאה לחופש בימי חול, דבר המוזיל רבות את החבילה בהשוואה להזמנה זהה בסופי שבוע או במהלך החגים.
  • צרכים – אם אתם אוהבי אתגרים ולא מפונקים, תוכלו להזמין אכסניה או בית הארחה למרגלות אגם גארדה, גם תיהנו מחוויה אחרת, וגם כאן תחסכו על הוצאות הלינה, שבהם תוכלו להשתמש לצרכים אחרים שעולים בחופש. 
  • עונה – בכל יעד בעולם בו תרצו לבקר יש עונות הנחשבות לאטרקטיביות יותר וכאלה פחות, אם בשל תנאי מזג אויר ואם בשל חגים מיוחדים ופסטיבלים. לא חשוב היכן תרצו לבלות בנופש שלכם, בדקו אם העונה בה אתם מעוניינים, אינה נחשבת לעונה "החמה" גם מבחינת המחירים.
  • דקה 90 – אם אתם ספונטניים תוכלו ליהנות מדילים של הרגע האחרון. בכל אתר המציע חבילות נופש לאגם גארדה תמצאו גם מבצעים למהירי החלטה, ואם ניחנתם ביכולת סגירת פרטים במהירות, תוכלו לחסוך לא מעט במיוחד בסעיף הזה הכאן.

אם תיצמדו להמלצות, תופתעו לגלות עד כמה אפשר לחסוך בבדיקה והשוואה מקדימה. בדרך לחבילת הנופש המשתלמת שווה להיות צרכן חכם ולא מתפשר על מה שמגיע במחיר הטוב ביותר.

אטרקציות שלא מפספסים

בשעה טובה, הייתם צרכנים נבונים וכעת בידיים שלכם כרטיסי טיסה והחופשה כבר הוזמנה ומוכנה, כעת הגיע העת לעלות למטוס ולהמריא ליעד בו תעבירו בנעימים את זמנכם בחופשה מהסרטים. בכדי לחסוך זמן ולכבודכם תיירים יקרים, אספנו את היעדים שלא מחמיצים בחופש בצפון איטליה באגם גארדה.

אוהבי האקסטרים רשמו לפניכם ביקור חובה בפארק החבלים שנמצא בעיירה סן ז'אנו. מתאים למשפחות ולזוגות, לכל מי שאוהב טיפוס חבלים, גלישת מצוקים, מעבר גשרים מפתיעים. אוהבי השופינג ייהנו מביקור במרכז הקניות החדש il leone di lonato המציע חווית קניות באווירה איטלקית, למטיבי לכת מומלץ ביקור במפלים והפארקים המופלאים שהאזור מציע לתיירים.