טיפים שימושיים לנוסעים לדרום איטליה

בדרום איטליה יש כמה מהנופים הדרמטיים ביותר במדינה. המבקרים באזור בדרך כלל נפעמים מיופיו הפראי והמחוספס. האזור כולל כמה מקו החוף המרהיבים ביותר באיטליה, עם צוקים היורדים עד מפרצונים חוליים רחבים, ועיירות הניצבות על גבי צוקים.

דרום איטליה הוא האזור המגוון ביותר מבחינה תרבותית במדינה. היא מכילה את נאפולי, שהייתה פעם העיר המאוכלסת ביותר באירופה, ויש לה דיאלקט ייחודי. גם אזור צ'ילנטו שווה ביקור עם קו החוף המפורץ והטבע הבתולי.

אספנו לכם כמה טיפים שיעשו את הביקור שלכם באזור יפהפה זה להיות מהנה.

שמן הזית
דרום איטליה ידועה לא רק בפיצה נפוליטנית, חורבות רומיות וחוף אמלפי. באזור יש גם שמן זית מהטובים בעולם.
בדרום איטליה נמצא שמן זית מהטובים בעולם. מטיילים שרוצים לרכוש את המוצר עטור הפרסים הזה צריכים לפנות לאפוליה או לבזיליקטה. שני האזורים הללו ידועים בשמנים העשירים והטעמים שלהם, המשתרעים על מגוון רחב של טעמים כמו פירות, מפולפל, חמאתי ועוד. עצי זית מכסים חלק גדול מהאזורים הללו.

קן החוף
דרום איטליה ידוע בקו החוף הארוך מאוד שלו, המשתרע על פני יותר מ-700 ק"מ. זה יוצר את ההזדמנות המושלמת לחקור את כל החופים השונים באזור.
תיירים המעדיפים יעדים קרובים יותר לים בוחרים בדרך כלל באחד מהחופים הרבים שאנו מוצאים בדרום איטליה, כמו סידרנו, אלציו-ספילימברג וטרופיאה.
לא קשה להבין מדוע אנשים רבים מבקרים בחופי החול הלבנים היפים הללו עם מים צלולים.
לאזור קו החוף בדרום איטליה יש גם שפע של נקודות עניין, מאכלים ואוצרות גיאוגרפיים להציע לכל המטיילים.

]דרום איטליה

טיפים נוספים
• לא לשכוח לעשות עוד בישראל, ביטוח נסיעות לחו”ל –
ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בחירה נבונה עבור אנשים המתכננים לנסוע לאיטליה. חשוב לדעת שביטוח נסיעות לחו"ל יכול לעזור לך לקבל עזרה רפואית או אפילו לקבל כספי חירום אם משהו ישתבש.

• לא לשכוח דרכון ומסמכים נדרשים נוספים –
הדרכונים צריכים להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לתאריך היציאה המתוכנן שלך מאותה מדינה, או לפחות שלושה חודשים מעבר לתאריך היציאה המתוכנן שלך אם אתה נוסע בטיסה בלבד.

הסמארטפון שלכם –
זה לא משנה אם אתם נוסעים ליומיים או לחודש, אתם תרצו, כנראה, להשתמש בסמארטפון שלכם, בין אם עבור שיחות או לאינטרנט, מיילים וכדומה

מטיילים עם ילדים קטנים?
סמארטפון יכול להציל את היום – אתה יכול להוריד תוכן לצפייה עבורם או להשתמש בחיבור לאינטרנט כדי לאפשר להם גישה לצפות בתכני וידאו לילדים או לשחק במשחק האהוב עליהם.