חופשה בטורינו עם הופעה של דפש מוד

חופשה בטורינו
החופשה הקצרה שלנו יועדה כדי להנות ממשחק כדורגל והופעה של לקהת דפש מוד

הרבה אנשים שמבקרים במילאנו מנסים להשיג כרטיסים למשחק כדורגל בעיר הגדולה.
במילנו יש שתי קבוצות כדורגל מילאן ואינטר מילאן.
במילנו יש 3 שדות תעופה, מלפנסה, לינטה וברגמו.
מלפנסה נמצא הכי קרוב לעיר, לינטה במרחק של חצי שעה ושדה התעופה ברגמו אשר נמצא במרחק של כשעה נסיעה מהעיר.

אנחנו הזמנו טיסה ישירה עם חברת ריינאייר, היא נחתה בברגמו, שם המתין לנו רכב בחברת גולדקאר.
את הרכב קיבלנו מייד עם הנחיתה, הפעלנו את וויז, יצאנו אל הדרך לכיוון איצטדיון סן סירו במילאנו, רכשנו כרטיס בקופה למשחק של מילאן מול בולוניה

לא כדאי להיכנס לאיצטדיון כדורגל עם בטן ריקה, לכן עצרנו במסעדת אמריקן גראפיטי, מסעדת המברוגרים בסגנון אמריקאי של שנות ה 50, עם פוסטרים, צבעים ומוסיקה מגניבה, ביקור שווה במיוחד.
מומלץ להזמין המבורגר קלאסי, מנות יפות ומשביעות לפני הכניסה למשחק הכדורגל.
בקור מקפיא של 2°- עם שלג שיורד לאט ומכסה את המגרש, המשחק החל בזמן, כל אחד יהנה כאן, גם אם הם לא אוהבי כדורגל.

המארחת בתוצאה 2-1, יצאנו אל דרכינו. בנסיעה של כשעה וחצי, הגענו למלון, החנינו את הרכב בחניון המלון (הכי נוח ומומלץ, למרות שעולה 25 אירו ליום), קיבלנו את חדרינו ועלינו לישון כדי לקום למחרת עם כוחות מלאים לראות ולהנות מהעיר וממה שיש לה להציע.

הזמנת המלון הייתה אחרי חיפושים שיתאימו לכל מה שרצינו, והוא אכן ענה על כל הדרישות שלנו.
מלון סופר אלגנטי, מעוצב יפה מאוד, נמצא במרכז העיר וקרוב לכל האטרקציות החשובות, עם חניון, שייך לרשת מלונות איכותית (רשת NH).
אנחנו הזמנו סוויטה מפנקת, חדר גדול עם נוף לעיר, איבזור ונוחות מעולה, עם ארוחת בוקר איטלקית וטעימה ביותר.
בתקופה שאנחנו היינו, כל העיר לבשה חג, הכל היה מקושט ויפה לכבוד חג הכריסמס השנתי.

לאחר המשחק, שהסתיים בניצחון הקבוצה

אנחנו אוהבים לטיייל בחורף, כי אין הרבה תיירים מכל העולם, אפשר להיכנס לכל מקום בנוחות ובכייף, יש הרגשה של אוויר נקי ומרחב שמאפשר לכולנו לטייל, להנות ולנפוש בכיף, והכי כיף שניתן ללבוש את בגדי החורף שלא ניתן ללבוש בישראל, כי כמה כבר יש חורף בישראל?!

בהליכה קצרה מהמלון למרכז העיר, הגענו לכנסיה עתיקה וריקה מאדם, מוזיאון המצרי, עם תצוגה של פריטים מיוחדים ונדירים שנאספו ע"י עשירי איטליה (חלקם לפני 1930 וחלקם בתקופות מאוחרות יותר).
ביקרנו בשוק כריסמס שנמצא במרכז העיר, דוכנים עם מתנות, מזכרות ומטעמים מיוחדים לחג.

אחת האהבות שלנו כמטיילים הוא לעצור לקפה, מאפה או שניהם מתי שרק רוצים, עוצרים, נכנסים, מזמינים ונהנים מעוד הכרות של מקום חבוי שלא נמצא בשום מדריך טיולים זה או אחר. כולם יודעים שאיטליה היא חוויה לכל חובב קולינריה, הכל טעים – זה איטליה

מטרת הטיול הייתה הופעה של דפש מוד, והגיעה השעה לצאת לאכול משהו לפני ההופעה, כך מצאנו מקום שקרוב למלון, את המקום מצאנו בעזרת גוגל מפות, חיפשנו קרוב, עם דירוג אורחים גבוה, ראינו את התפריט והתמונות וכך בחרנו להגיע לשם. הזמנו סלט, פיצה ענקית ללא גבינה (טעינו, אך היה טעים…).

להופעה נסענו ברכב, חיפשנו חניה, אך לא היה ולכן החנינו כמו כל האיטלקים בסביבה, על המדרכה….

כמובן שקיבלנו דוח של כ 30 אירו, אותו שילמנו כבר למחרת.
מיותר לציין שההופעה ענתה ואף עלתה על כל הציפיות, רצינו ותיכננו לראות את דפש מוד בהופעה במקום סגור, וכך מצאנו את עצמינו נהנים בטורינו.

למחרת ביקרנו במוזיאון המכוניות, עם מגוון עצום של כלי רכב, הסברים ותצוגות ווידיאו שמסבירים היטב את תעשיית הרכב מתחילתה ועד ימינו. כמובן שיש דגש על הרכבים האיטלקיים כמו פיאט ואלפא,אך יש גם רכבים והסברים לגבי רכבים צרפתים, גרמנים אמריקאים וכו'. ביקור שווה בהחלט.

מהארוחה האחרונה בחרנו להנות במלון, עם תפריט ערב מיוחד ומנות שמוסברות בצורה מעולה ע"י המלצר הראשי, הזמנו וקיבלנו מנות גורמה מיוחדות מאוד, לא טעמנו כאלה באף אחד מהטיולים שלנו.
עלינו לישון מוקדם כי היינו צריכים להיות במילאנו בשעה 4.30 בבוקר.

את הטיול סיימנו כמו שהתחלנו אותו, בנסיעה ארוכה (כשעתיים וחצי) בגלל ערפל כבד לכל אורך הדרך, החזרנו את מפתחות הרכב לחברת ההשכרה, נכנסנו לטרמינל היוצאים מברגמו, טרמינל שהינו מבוך גדול, מסורבל ולא ברור, אך מאפשר הבנה.
עלינו על הטיסה חזרה עם אותו טעם שאיטליה משאירה בכל פעם שמבקרים אותה,
אותו טעם טעים, טעם של עוד.