חופשה למשפחות באגם גארדהמדוע חופשה למשפחות באגם גארדה היא כל כך אטרקטיבית? ובכן, כפי שכבר הזכרנו, באגם גארדה ישנן אפשרויות בילוי רבות ומגוונות וזה בדיוק הדבר שאתם צריכים לחופשה משפחתית. אטרקציות אשר יהוו עניין לכל בני המשפחה הן האתגר של כל חופשה משפחתית. ישנם הורים וילדים ולכל אחד מהם תחומי עניין אחרים, החופשה המשפחתית תמיד צריכה להציע בילויים אשר יהוו עניין לכולם. אם תחליטו לבחור בחופשה למשפחות באגם גארדה, תוכלו ליהנות מרשימה ארוכה של אטרקציות לבחירתכם ולהחליט מה מתאים לבני המשפחה שלכם. כל משפחה מתמודדת עם זה בדרך קצת אחרת, יש משפחות המשלבות אטרקציות לילדים לצד אטרקציות למבוגרים וישנן משפחות אשר מחפשות את האטרקציות המגבשות ביחד את כל המשפחה. לא משנה מה תחליטו, לאגם גארדה יש הכול.


חופשה למשפחות באגם גארדה היא גם חוויה קולינארית בה אפשר להתענג על נפלאות האוכל האיטלקי שכולם אוהבים. פיצות איטלקיות עם גבינת מוצרלה ורוטב עגבניות, דגים ובשרים, פסטה טרייה בעבודת יד המתובלת עם עשבי תיבול טריים, קינוחים ומאפים איטלקיים שעושים חשק ללקק את האצבעות. בעיירות השונות סביב האגם, בבתי המלון, בשווקים ובאזורים הכפריים תוכלו ליהנות משפע של מסעדות המגישות את המיטב של המטבח האיטלקי ועם ההשפעות המקומיות של אגם גארדה המפורסם בזכות שמן הזית העדין, היינות וגידולי הלימון שבו.

אחת מאפשרויות הלינה המקובלות באגם גארדה היא השכרת וילות באגם, דבר אידיאלי ומשתלם מאוד עבור חופשה למשפחות באגם גארדה. במקום להידחק לחדרי מלון קטנים ויקרים ניתן לשכור וילה עבור כל המשפחה. עוד אפשרות לינה היא Onda Blue Resort הזוכה לביקורות נלהבות. ה Onda Blue Resort נמצא בצדו המערבי של האגם ושם תוכלו למצוא וילות להשכרה בהתאם לגודל הדרוש לכם ובטווחי מחירים שונים, החל מווילה לזוג ועד וילה ל 6 אנשים. לכל הווילות יש מטבח, מה שהופך אותן לנוחות עבור חופשה משפחתית באגם גארדה. מלבד החדרים המפנקים תוכלו ליהנות מבריכת שחייה והפעלות שונות ברחבת הבריכה. אם תרצו לאכול ולא יתחשק לכם לצאת מהמלון תוכלו ליהנות מהמסעדה המגישה אוכל ויין איטלקי עם דגש על פיצות איכותיות. המלון נמצא על שפת האגם וקרוב לאטרקציות רבות באזור.

ההגעה לאגם גארדה היא פשוטה יחסית והדרך הנוחה ביותר היא באמצעות רכב שכור. זוהי בדרך כלל האופציה המשתלמת ביותר כאשר יוצאים לטיול למשפחות באגם גארדה. ראשית יש לקחת טיסה מתל אביב לאיטליה, בעדיפות לורונה או מילאנו הנמצאות סמוך לאגם. משם מגיעים בנסיעה לאגם באמצעות רכב שכור.