חופשה למשפחות בטוסקנה

בל טוסקנה באיטליה ידוע בזכות הנופים הקסומים שלו המשלבים נופים של חוות חקלאיות וכרמי יין לצד טירות עתיקות מימי הביניים. חבל טוסקנה הוא גם מקום מלא היסטוריה, תרבות ומורשת אומנותית משמעותית מאוד. הנופים והאווירה הפסטורלית של חבל טוסקנה באיטליה הפכו אותו למקור משיכה לתיירים מעל העולם, תיירים המגיעים ליהנות מהשלווה, הנוף, האתרים השונים והאוכל המשובח אשר תמיד מוגש עם יין איכותי. חופשה למשפחות בטוסקנה יכולה להיות חוויה מגבשת לכל המשפחה, חופשה בה תיהנו ביחד משפע של אטרקציות וחוויות מרגשות.

אטרקציות בטוסקנה

 

אך לפני שנספר לכם על האטרקציות של חופשה למשפחות בטוסקנה, הרשו לנו לסדר לכם את הראש מבחינה גיאוגרפית, כך שתדעו למה לצפות. טוסקנה נמצאת במרכז איטליה ונושקת לצפון איטליה, פלורנס היא עיר הבירה של חבל טוסקנה וניתן להגיע לשם בטיסה. טוסקנה נמצאת בצידה המערבי של איטליה לחופי הים הטירני. חופשה למשפחות בטוסקנה ידועה בתור חופשה מרגיעה באזור כפרי אך חשוב לציין שלטוסקנה יש גם פנים אחרות כפי שתוכלו לראות בערים כמו פיזה וארזו המציגות צד אחר של טוסקנה.

אם כבר הזכרנו את העיר פיזה, אז אתם כבר יכולים לנחש מהי האטרקציה שם – מגדל פיזה. המגדל הנטוי על צידו הוא אחת האטרקציות המפורסמות ביותר של איטליה ונחשב לאחד מאתרי החובה. ביקור בפיזה יכול להיות התחלה טובה כאשר מתכננים חופשה למשפחות לטוסקנה, קל להגיע לשם בזכות שדה התעופה. האטרקציות המרכזיות כולן מרוכזת באזור אחד (Piazza dei Miracoli) וניתן ליהנות מהעיר בהליכה. כמו כן רחובותיה נחשבים לבטוחים. מול מגדל פיזה נמצאת קתדראלה מרהיבה בה תוכלו ליהנות מיצירות אומנות רבות של גדולי האמנים. ישנם מבנים נוספים באזור אשר בהחלט מומלץ לבקר בהם וכמו כן תוכלו למצוא מוזיאונים רבים בהם מציגים את אומנות הרנסנס ועוד. אם תגיעו לפיזה בחודש יוני חובה לראות את פסטיבל Luminara.

אם כבר יצאתם מהעיר ורוצים לראות משהו קצת שונה מהנופים הסטנדרטים והטירות המפורסמות של טוסקנה אז ניתן לבקר בארכיפלג של טוסקנה. זהו פארק לאומי (The National Park of the Tuscan Archipelago) הכולל בתוכו רצועת חוף ומספר איים בים הטירני. אחד האיים המפורסמים הוא האי מונטה כריסטו. בפארק תוכלו ליהנות מחופי ים תכולים ועיירות קטנות ושלוות לחופי הים.

חופשה למשפחות בטוסקנה היא חוויה נהדרת ומרגשת לכל בני המשפחה, חופשה בה תוכלו לבלות זמן איכות אחד עם השני בעודכם מטיילים בעיירות הרגועות ביותר, מתרשמים מארכיטקטורה וטירות מסתוריות, נהנים מאוכל טוב ואולי כוסית יין אם תרצו.