טוסקנה עם ילדים

טוסקנה הוא מחוז במרכז איטליה ומהווה את אחד ממוקדי המשיכה התיירותיים הגדולים ביותר של איטליה. כאשר אומרים טוסקנה מייד חושבים על נופים כפריים, שלווה, יינות ויצירות אומנות של גדולי הציירים האירופאים. גדולי האומנים של תקופת הרנסנס פעלו בטוסקנה, שמות כמו ליאונרדו דה וינצ'י,  דונאטלו, בוקאצ'יו ועוד רבים אחרים.  הנוף של טוסקנה הוא נוף של אדמות פוריות עליהן מטעי זיתים וכרמי גפנים המשמשים לתעשיית היינות המפורסמת של טוסקנה. כמו כן ישנן כמה ערים גדולות מעניינות כמו העיר פירנצה. טוסקנה ידועה בתור מקום לחופשות רומנטיות אך מתאימה גם לחופשות משפחתיות. להלן כמה רעיונות עבור מי שרוצה לעשות את טוסקנה עם ילדים.

כאשר יוצאים לחופשה באיטליה ולטוסקנה עם ילדים חושב לשתף אותם בהחלטות לגבי המקומות שבהם תבקרו, חלקם של המקומות יעניינו אותם פחות וחלקם יותר, יש למצוא את האיזון המתאים. בגדול החוויה הטוסקנית המרגיעה תעשה טוב לכולם. אך לפני שנמליץ לכם על כמה אטרקציות בטוסקנה, אנו נזכיר מעט את אפשרויות הלינה.
כידוע טוסקנה היא אזור כפרי ובזכות זה ניתן למצוא שם מקומות ללון בהם בסגנון כפרי מיוחד. מדובר במעין חוות אשר משמשות כמקום אירוח לתיירים. ישנן הרבה חוות מסוג זה בטוסקנה ומומלץ מאוד לשכור בית כזה על מנת ליהנות מהחוויה המיוחדת. מדובר ברמת אירוח יוקרתית המאפשרת לכם להוזיל עלויות, למשל תוכלו לבשל בבית במקום להיות תלויים במסעדות לארוחות בוקר וערב, זה גם יחסוך לכם קצת כסף. החוות נמצאות באזורים פסטורליים וגם הילדים יאהבו את החוות, בעיקר בזכות שפע בעלי החיים 

שניתן למצוא בהן. החוות מחזיקות במספר חיות משק אשר מהוות אטרקציות עבור הילדים


.

להלן מספר אטרקציות המתאימות לטיול בטוסקנה עם ילדים:


כדור פורח – סיור אווירי באמצעות כדור פורח הפועל על אוויר חם הוא אחת מהאטרקציות הכיפיות ביותר ומתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים. הרעיון של כדור פורח גורם להתרגשות רבה אצל ילדים ומבוגרים כאחד ופשוט אידאלי כאשר יוצאים לחופשה בטוסקנה עם ילדים. כדור פורח הוא ללא ספק חוויה חלומית בה תוכלו להמריא ולראות את נופיה של טוסקנה ממעוף הציפור. טיסה בכדור פורח היא חוויה די יקרה אך רבים יעדיפו לוותר על הוצאות אחרות על מנת לחוות את זה.

פעילויות רכיבה על אופניים או על סוסים – בטוסקנה תוכלו למצוא הרבה מקומות בהם תוכלו לשכור אופניים ולצאת לטיול למרחבים הפתוחים. אין כמו נסיעה על אופניים בשביל להרגיש את החופש והמרחבים של טוסקנה. מומלץ מאוד למשפחות בעלות אופי ספורטיבי בהם כולם רוכבים על אופניים. כך תוכלו להינות ביחד גם מהנוף וגם מהפעילות הגופנית ובסופו של יום רכיבה על אופניים להתפנק באוכל איטלקי משובח. כמו כן ישנם הרבה מקומות בהם ניתן לרכב על סוסים ולעשות סיורי רכיבה על סוסים. מתאים גם למנוסים וגם לחסרי כל ניסיון ברכיבה על סוסים. פעילויות המשלבות בעלי חיים זוכות לפופולריות רבה בקרב ילדים.

ולסיום קצת מוזאונים, כדאי לבקר במוזיאון ההיסטוריה של האקדמיה Museo di Storia Naturale dell'Accademia dei Fisiocritici, מאחורי השם הארוך הזה נמצא מוזאון נחמד שיכול גם לעניין את הילדים. במוזאון תוכלו לראות מאובנים ופוחלצים של בעלי חיים לצד מוצגים גאולוגיים. זהו מוזאון בסגנון מאוד קלאסי ומכיל תצוגות מהסוג שכבר לא מוצאים היום.