כל מה שתרצו לדעת על חופשה באיטליה למשפחות

איטליה נחשבת ליעד תיירותי מוביל למשפחות הודות להיותה יחסית קרובה (כ-4 שעות טיסה מישראל) ולשפע האטרקציות שיש בה, הן לילדים והן למשפחות. לפניכם כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על חופשה משפחתית באיטליה.

איפה כדאי לבקר?
המקומות הכי מוצלחים לביקור באיטליה במסגרת חופשה משפחתית הם האתרים הבאים:
• פארק גארדלנד באגם גארדה – זהו פארק השעשועים הכי גדול באיטליה ויש בו שפע של אטרקציות ומתקנים לכל המשפחה, למשל רכבות הרים, קרוסלות מהירות, קולנוע שמקרין סרטים ב-4 מימדים, מופעים שמתאימים לילדים ועוד. הפארק כולל מסעדות רבות – מה שאומר שאתם מסודרים גם מהבחינה הזו. בנוסף, יש בקרבתו פארק מים וניתן לרכוש כרטיס משולב ולחסוך כסף. שתי ציפורים בחופשה אחת…
• פארק מיני איטליה ברימיני – זהו פארק מיניאטורות שמציג את אתרי התיירות העיקריים של איטליה לרבות טירות, קתדרלות, ארמונות ועוד – מה שחוסך לכם ביקור בכל אחד מהם. בנוסף, הפארק כולל מתקני שעשועים לילדים (שבטוח גם המבוגרים ייהנו מהם) כמו גלגל ענק, מסלול אבובים, שיט בסירות מרוץ ונערכים בו מופעים שונים.
• הפארק הפרהיסטורי בפקוליו (Peccioli) – הפארק נמצא בין הערים פיזה ופירנצה ומאפשר מנוחה להורים מהנסיעה והרבה הנאה לילדים. בפארק יש דינוזאורים ויצורים פרהיסטוריים שונים, מערה של האדם הקדמון וכן מתקנים שונים ומגרש משחקים בקונספט של פארק היורה – הכל באווירה פסטורלית כמו שיש רק באיטליה.
• גן החיות לה קורנלה (Le Cornelle) – גן החיות נמצא בין ונציה למילאנו ומאפשר לה רק הפוגה אלא גם הנאה ולמידה, למשל באמצעות סיורים מודרכים. הגן מחולק לאזורים שונים וכולל 120 מינים שונים של בעלי חיים לרבות יונקים, זוחלים וציפורים. בגן יש גם מסעדות ואזור לפיקניקים, כך שהוא מתאים לכל העדפה משפחתית ולכל תקציב.

 

יקר לכם?
חופשה באיטליה למשפחות אינה מתאימה לכולם מסיבות שונות, למשל התקציב. לאלו שמחפשים יעדי חופשה קרובים וזולים יותר יש אלטרנטיבות לא פחות טובות, למשל טיול משפחות לרומניה שמאפשר ליהנות מאווירה איטלקית אותנטית אמיתית. אולי תופתעו לדעת, אבל הרומנים מאמינים (והמדע מוכיח זאת) שמקורם הוא בעצם ברומא בירת איטליה.
גם ברומניה יש שפע של אטרקציות לילדים ולמשפחות, למשל פארקי חבלים, עיירות ציוריות, הרים מושלגים שנחשבים אידיאליים למשפחות חובבות סקי וכמובן טירות מרהיבות ובראשן – הטירה של דרקולה. המשמעות היא שרומניה מתאימה למשפחות פעילות שאוהבות טבע והרפתקאות, כך שהבחירה בין איטליה לרומניה תלויה אך ורק בכם ובתקציב העומד לרשותכם.